Kan Avi. bestand niet openen???!!

Beste

Ik heb nog een vraagje, de laatste tijd, wanneer ik een nieuw filmpje wil maken, gebeurt het soms dat ik het niet kan openen.
Hier mijn probleem: Ik heb een Fujifilm Ax200, en ik heb de laatste tijd problemen met filmpjes opslaan. Als ik hem aansluit, en dan op mijn filmpje 2x druk, slaat hij dat automatich op in 'Mijn afbeeldingen'. Maar (dit denk ik toch) als het meer dan 500 mb is, duurt het lang, en als het er dan opstaat, en ik naar de eigenschappen kijk, dan is het 0 bytes groot?!
Ook kan ik het dan niet openen in omeven welk programma. Zelfs als ik Pinnacle studio open, en dan via daar direct het filmpje van mijn camera zelf probeer te nemen, komt er een foutmelding op.

Hopelijk is hier een oplossing voor, want ik heb net een filmpje gemaakt, en ik wil het heel graag uploaden.

Mvg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Antwoorden (4)

http://www.videolan.org/vlc/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Codecs opnieuw downloaden. Via google vind je vaak wel codecs die voor meedere avi's bestanden zijn geschikt. Anders idd zoals de andere al zei videolan gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlc playa!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mediaplayer classic is freeware en speelt alles af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor alle antwoorden, maar ik moet het niet kunnen afspelen mijn bestand, ik moet het kunnen editen.
Maar daarvoor moet ik het dus eerst kunnen openen + opslaan, wat niet lukt.