Waar kun je tegenwoordig nog medium format film (SCALA) laten ontwikkelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

De enige kans die je zult hebben is bij een vak laboratorium. Midden formaat camera's worden natuurlijk voornamelijk gebruikt door professionele fotografen. En die gaan dan ook vaker naar een vak laboratorium.

In de buurt van Amsterdam weet ik er wel een paar, anders zou je dat zelf even moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede fotozaak zal je ook verder kunnen helpen, maar inderdaad zullen ze naar een vaklab moeten.....