Wat is een goede mp3 speler?

Ik heb het geld niet om een Apple Ipod te kopen en zoek naar een betaalbaarder, maar wel goed, alternatief. Ik wil er absoluut geen beeldmogelijkheid op. Het gaat alleen om audio, 4 of 8GB, met een oplaadbare batterij. Het geheel liefst zo klein en licht mogelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De Philips GoGear Vibe 4 GB of de Philips GoGear ViBE 8 GB, bij de beste koop (Juni 2010) van de consumentenbond.

Toegevoegd na 7 minuten:
Philips GoGear Vibe 4 GB
- Richtprijs: € 48,-
- Afmetingen (bxhxd in mm) 66 x 42 x 12
- Gewicht 36 Gram

Philips GoGear ViBE 8 GB
- Richtprijs: € 60,-
- Afmetingen (bxhxd in mm) 65,8 x 42 x 12
- Gewicht 35 Gram
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toen mijn Ipod kwijt was geraakt, had ik geen zin om nog eens iets duurs te kopen die niet aan mijn verwachtingen voldoet. (Ipod had ondanks kleurenscherm geen videofunctie, terwijl ik dacht dat die het wel had. Bovendien liep de Ipod na een tijdje gebruikt te hebben ook steeds vast, moest het dus steeds opnieuw resetten. Geen goede koop voor de prijs dus. Verder vond ik het schermpje te fel en je kon het niet lichter instellen. Dus je kon niet echt 's nachts met de lichten uit de songteksten lezen zonder last van de ogen te krijgen. Ook heb je eigenlijk niks aan het schermpje, aangezien je het meestal in de zakken draagt tijdens het muziek luisteren).

Dus: ik ging kijken wat er zoal in de aanbieding was. Mijn oog viel op een mp3-speler van Difrnce. De MP910 (4 GB) kon ik destijds kopen voor 19 euro bij de Mediamarkt.

Het heeft geen shuffle-functie en is qua model ook niet echt mooi, maar je stopt het toch maar in de zak. Wel lekker compact en de batterij gaat ook lang mee. Geluidskwaliteit ook geen probleem als je goede merk oordopjes gebruikt (was bij Ipod ook zo, dus niet echt een kwestie). Ik ben er in ieder geval meer tevreden over dan mijn oude Ipod. Als het ooit kapot gaat of kwijt raakt, dan is het ook minder erg, want de prijs heb ik er al lang uit.

Op de website zie je waar je de mp3-spelers van Difrnce kunt kopen. De nieuwere modellen hebben een handige clip en shuffle-functie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mp-4 van de Albert Hein 8 gb