Ja hoor, gaat prima.
Ik neem aan dat er gewoon een 'koptelefoon'-plugje aan zit? Die kan je gewoon in je MP3 steken.
Zet wel voor de zekerheid het volume van de boxen laag, zodat je het langzaam op kan voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

meestal wel! het is een kwestie van proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan vrijwel ongestraft.
Dat vrijwel zit er in dat je MP3 opnames NIET moeten vervormen, wat ontstaat als je in de geluidslijn ergens een versterkingstrap overstuurt, meestal de INGANG van je " computermengpaneel".
Het je een mooie strakke opname met minstens 128KB/s die goed klinkt op andere installaties, dan kon je wel eens verbaast zijn wat een computer l.s.-set met subwoofer dan weg weet te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mp3 spelers hebben een standaard audio aansluiting, dit kun je gewoon op je boxen aansluiten. Maar zoals andere al zeiden, zet het volume eerst op het zachtst.
13 jaar geleden
Dat kan als de boxen een "eigen versterker" ingebouwd hebben. Je zal alleen met het volume rekening moeten houden m.b.t. vervorming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen probleem. Als je MP3 speler een Ipod is zou ik wel docking station adviseren dan is het geluid iets beter en hij blijft opgeladen. Omdat het computerboxen zijn zou het goed moeten gaan de audio uitgang van een computer is ongeveer gelijk aan die van een MP3 speler.