Hoe kom ik in mijn opgeslagen dab+ zenders in Pioneer X-HM36D?

Na een storing moesten we onze radio Pioneer X-HM36D resetten. Daarna waren alle opgeslagen zenders verdwenen. Met de handleiding kregen we het voor elkaar in de dab+ stand weer nieuwe zenders op te slaan. Maar daarna kregen we het lukte het niet om in die lijst te komen en dus te scrollen tussen de opgeslagen zenders om een andere te kiezen

9 maanden geleden
in: Audio
Ikhebgeenidee
9 maanden geleden
Hoe kwam je voor de storing in de lijst? Misschien dat je via de knop menu op de afstandsbediening er heen kunt?
gerrita9
9 maanden geleden
Dat is het punt, we weten niet meer hoe we dat deden. In de handleiding kunnen we het ook niet vinden. En we hebben met de afstandbediening alle mogelijkheden geprobeerd. Daarom de vraag hier gesteld
TurfGraver
9 maanden geleden
Aftasten van de voorkeuzezenders
De in het geheugen opgeslagen zenders kunnen
automatisch worden afgetast. (Aftasten
voorkeuzegeheugen)
1 Houd PRESET +/– ingedrukt.
Het presetnummer verschijnt en de geprogrammeerde
stations worden elk 5 seconden lang één voor één ingesteld.
2 Druk nogmaals op PRESET +/– als het gewenste
station is gevonden.
gerrita9
9 maanden geleden
Dank voor je reactie. Ik heb jouw advies gevolgd (al snapte ik het niet helemaal) maar geen gewenst resultaat.
Als ik preset -/+ indruk en vasthoud dan knipperen er 2 zenders (1 die opgeslagen was en 1 die niet opgeslagen was). Die zenders knipperen wisselend in beeld maar zonder het presetnummer.
Zoals jij het beschrijft komt het me wel bekend voor, zoals het voor de storing was. Maar helaas nu dus niet meer.
Ik hoop dat je mij nog verder kan helpen want ik weet het niet meer

Geef als eerste antwoord