Hoe kan je met Itunes nummers doen die je (nog) niet op je ipod wil doen, wegens ruimte te kort. Of moet je ze dan definitief verwijderen?

het lukt niet via het select knopje recht van je muziek in itunes? waarvoor is dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Wat ik altijd doe is gewoon een afspeellijst maken met de muziek die je op je iPod wil en dan gewoon de afspeellijst synchroniseren. Dan kan je heel gemakkelijk muziek selecteren en een selectie maken. Als Itunes dan nog zegt dat je te weinig ruimte haal je de nummers uit je afspeellijst totdat je wel genoeg ruimte hebt.

veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso met afspeellijsten werken idd. Desnoods met een afspeellijst van nummers die je er sowieso op wilt (en die ook zeker past) en een lijst met nummers die je er minder graag op wilt, maar wel wanneer het past. Tegenwoordig kan iTunes je iPod vullen totdat deze volzit, maar dan weet je niet welke nummers hij wel of niet uit de geselecteerde afspeellijsten erop heeft gezet. Ook kun je eventueel kiezen om de lege ruimte op je iPod te vullen met willekeurige nummers uit je iTunes. Daarmee heb je wel altijd de volle capaciteit aan muziek bij je.