Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er iets om tegen te gaan dat airpods uit je oren vallen?

Die van mij vallen voortdurend uit mijn oren bij de minste aanraking. Ik veronderstel dat er al iets is bedacht om dat tegen te gaan.

2 jaar geleden
in: Audio
1.3K
doren11
2 jaar geleden
Waarom veronderstel je dat er al een oplossing voor bedacht is? De eerste Airpods bestaan sinds september 2016 (Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/AirPods) Heb je zelf een idee hoe die Pods verbeterd kunnen worden? Besef dat je met jouw idee ook de wereld mooier kunt maken!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zal het je vertellen.
Mijn dochter had buds, vond ze niet fijn.
Kocht ze dus airpods met hetzelfde probleem, oplossing, ik had nog een brillenkoordje liggen wat zij nu gebruikt en is er tevreden over, een kleine investering dus.
De zogenaamde "stokjes" zoals zij dat noemt steek je door het lusje en draagt zij zoals de bril zou dragen dus achter je nek het koordje.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Tja,een koortje aan je airpods daar voorkom je niet mee dat ze uit je oor vallen.Ik ken het probleem en heb het geprobeerd met "traagschuim oordopjes" op te lossen het gaf een beetje verbetering maar in mijn geval vallen ze toch nog vrij makkelijk uit m'n oren.Maar er zijn mensen waarbij het wel goed werkt.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding