Bluetooth 5.0 dongel werkt dat met draadloze koptelefoon met Bluetooth 4.2?

Goede avond,

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag :-)

Ik heb een PC met vast internet, nu wil ik een draadloze koptelefoon kopen.

dus heb ik (denk ik) een bluetooth dongel nodig, nou zie ik een goede met bluetooth versie 5.0
wat de nieuwste versie is, als ik nu een koptelefoon koop met bluetooth versie 4.2, vallen dan alle voordelen van de dongel weg (snel, groot bereik)?

dat was het.

groet

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.9K

Antwoorden (1)

Ja dat werkt

MAAR

Als je de voordelen wil van BT 5.0 moeten beide apparaten aan de BT 5.0 standaard voldoen.
Als je een BT 4.2 koptelefoon koopt en een BT 5.0-dongle zal te maken hebben met een "zwakste schakel" en valt alles dus terug op BT4.2
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dank voor je antwoord