Is het mogelijk om dezelfde muziek tegelijkertijd op meerdere telefoons af te spelen?

Binnenkort geef ik een feestje thuis, waarvoor ik uiteraard ook de muziek zal verzorgen. Nu is het zo dat ik zelf 3 relatief kleine boxen bezit (alledrie niet draadloos te gebruiken), die samen naar mijn idee toch wel genoeg geluid kunnen geven. Als ik ze alledrie wil gebruiken, moet ik dus aan elke box een telefoon/laptop koppelen, die tegelijkertijd dezelfde muziek afspelen. In Spotify kun je voor zover ik zie maar op één account tegelijkertijd muziek afspelen. Weet iemand hier een andere oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Audio
4.3K
TurfGraver
4 jaar geleden
Is een kabeltje dan niet handiger?

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk kan je ze wel verbinden met een aantal minijack-minijack kabeltjes. Zoek naar de out en in met mini jack aansluiting
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als al je boxen van ue zijn kunnje ze via de app makkelijk aan elkaar koppelen