In dit recente artikel van 5 februari 2019 over ‘wireless earbuds’ worden twee merken met een model met noise canceling genoemd:
- Sony Wireless Noise-Canceling Headphones for Sports (WF-SP700N)
- Jabra Elite Sport 2.0 True Wireless Earbuds.
.
Er zijn ook al ‘draadloze oortjes’ uit China. Goedkoper maar dat zie je er ook aan af. Blijkbaar een (prijs)klasse apart.
https://www.msn.com/en-in/money/gadgets/we-compared-apples-dollar159-airpods-to-xiaomis-dollar30-airdots-and-the-winner-was-clear/ar-BBSh1wf
5 jaar geleden
de ticpods free hebben hele goeie noise canceling en zijn beter dan de airpods