Wat moet ik aanschaffen om beter geluid te krijgen voor Netflix flims en Klassieke muziek?

Ik heb een Smart TV. Ik kijk wel eens naar Netflix en luister via de TV naar Classic FM (ik heb digitenne)

Wat ik wil is dat ik:

- een stuk beter geluid ga krijgen om klassieke muziek te luisteren. (Ik ga niet op de bank zitten en dan luisteren maar meer als achtergrond muziek).
- Ik wil graag via internet het geluid ontvangen. Voor de smart TV ligt er een cat kabel

- Nu heb ik een Teufel soundbar met woofer op proef (800 euro) met een Raumfeld connector zodat ik die een app klassieke zenders kan kiezen via de app

- Ik heb vroeger KEF boxen gehad en die gaven een erg mooi geluid.

De vraag is wat een vergelijkbaar alternatief zou zijn om mooier geluid te krijgen in de hogere frequenties. Bv viool muziek. En makkelijker alles te bedienen is. Ik kan misschien een tuner/versterker kopen maar wil met zo min mogelijk afstandsbedieningen gebruiken.

Ik hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
Een goere hifi vrsterker met idem luidsprekers?

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat je budget is, maar voor €130,- heb je een zeer goede Home cinema set. Deze kan 1150 Watt maximaal aan, dus je kunt de speakers goed hard zetten als je dat wilt. https://www.maxiaxi.com/fenton-thuis-bioscoop-speaker-systeem-walnoot-5-delig/?fee=17&fep=1259&gclid=CjwKCAjwhOvPBRBxEiwAx2nhLudwzNjMYLu0o-SuEQvtcFTUPKOITQ0nKT0JYurqIEKtM-lG0-7BzhoCbMMQAvD_BwE