Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik mijn standaard honda crv 2003 speakers vervang, geeft dit dan beter geluid ?

Ik heb de standaard cd speler en speakers van Honda.
Graag wil ik op vakantie een keer lekker over de snelweg blazen met wat beat en dat wil ik voelen.
Kan ik enkel de speakers vervangen ? (is de standaard radioset goed genoeg ?)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je flink wilt blazen en de beat wil voelen, dan heb je aan standaard speakers niet genoeg. Je hebt dan een extra versterker en dikke speakers nodig.
(Lees meer...)
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. je weet zeker dat ik niet *alleen* de speakers kan vervangen ?
paulus811
6 jaar geleden
Wat zijn 'dikke' speakers?
Je kunt de standaard speakers vervangen en als je goede kwaliteit er zeker op vooruit. Maar voor een echte punch heb je een subwoofer nodig, het handigst is er een met ingebouwde versterker. Als de radio geen lijnuitgang voor een versterker heeft, moet de subwoofer op een luidsprekeruitgang worden aangesloten. Je takt dan het signaal van een speakerkabel af. Let wel op dat de subwoofer een dergelijke ingang heeft.

Toegevoegd na 11 uur:
In een CRV van 2003 passen 6.5inch speakers in de deuren. Daar zijn hele mooie sets voor te koop met scheidingsfilter. de 6.5 inch is dan midden laag en je hebt een aparte hogetonenspeaker die je hoger in de deur kunt plaatsen.
(Lees meer...)
paulus811
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding