hoe kun je muziek van je laptop afspelen op grote boxen?

Ik ga op de vrijmarkt staan, en wil graag muziek afspelen via mijn laptop op boxen die op mijn werk staan, heb je daar 1 of andere kabel voor nodig om de boxen aan te sluiten op je laptop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
6.1K

Antwoorden (4)

Je kan een jack-2x tulp kabel gebruiken.
Deze kan je aansluiten op de hoofdtelefoonuitgang van de laptop en de tulpkabels (wit/rood) op de speakerset.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan inderdaad met een verloopkabeltje, maar een echt mooi geluid zal je er niet van krijgen. Om wel een goed geluid te krijgen moet je het signaal uit je laptop versterken. Dus de normale versterker, waar de uitgangen voor de boxen op zitten, gebruiken (bijv. de aux. ingang).
jc54
9 jaar geleden
Als het boxen met ingebouwde versterker zijn dan kun je met geschikte verloopkabels de laptop rechtstreeks aansluiten. Voor passieve boxen zul je een aparte versterker tussen laptop en boxen moeten aansluiten. Als je het langslopende publiek en je naaste standhouders niet helemaal gek wilt maken dan is wellicht een redelijk formaat Bluetooth box al ruim voldoende: geen aansluitkabels, geen 230V stroomvoorziening en je kunt ook je laptop eventueel thuislaten. Je streamt gewoon de muziek van je mobiele telefoon. Zorg wel voor USB-voeding om box en mobiel tijdig bij te kunnen laden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Animallover03,

Een mogelijke oplossing is The Vamp. Dit apparaat voert stroom naar je box(rode en zwarte draadje erin) en is accesable via bluetooth. Dit product is in 2013 via kickstarter begonnen is kost 50 pond/70 euro. Een dure oplossing maar dan heb je ook wel wat.

Hun site is wat druk, maar onderaan kun je hem bestellen. heb overigens geen aandelen maar ik moest er gelijk aan denken bij het lezen van je vraag en vindt het zelf dan ook een gaaf product.