hoe kan ik deze oude speakers aansluiten op mijn computer of telefoon?

ik heb oude speakers van mijn vader gevonden en wil deze graag aansluiten op mijn computer of telefoon. Welke snoertjes heb ik hiervoor nodig?
in de bijlage zie je 2 foto's van de speakers

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar zal je toch nog een versterker tussen moeten zetten!

Het beste antwoord

Bij deze speakers zul je nog een versterker nodig hebben, je sluit de speakers met gewoon tweeaderig snoer op de versterker aan. Jouw computer of telefoon sluit je dan met een verloopkabel van 3,5 mm jack naar 2x cinch aan op de AUX ingang van de versterker.
B&W zijn trouwens best goede speakers, beter dan de meeste meuk die tegenwoordig te koop is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
top dankewel!