Hoe maak ik de koppen van de videospeler schoon?

Een video vhs geeft aan dat de koppen gereinigd moeten worden. Het geluid van de video is goed te horen maar het beeld is weg. Hoe nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Het beste antwoord

Voor € 1,00 of zo een tweedehandsje halen op de rommelmarkt of in een kringloopwinkel. Verder geen moeite in steken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De video kop is de ronddraaiende schijf in de recorder je neemt een zeemleren doekje deze haart niet en draai met de hand de schijf rond en houd tegelijker tijd het doekje met eventueel een beetje alcohol tegen deze kop aan de doek niet op en neer bewegen maar stilhouden dus alleen de kop draaien. Wanneer je het gedaan hebt een paar minuten laten drogen dan pas de band af laten draaien.