Ik moet met mijn mond tegen mn Behringer C1U aan om te praten, anders pakt hij het geluid niet Hoe fix ik het?

Ik heb een Behringer C1U alleen ik heb een probleempje, als ik door de microfoon praat, moet ik echt met mn mond er tegen en als ik 2 cm er af ga hoor je het echt amper, weet iemand hoe ik dit kan fixen? Mn volume ding staat op op 100% van de microfoon

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens een ander USB poort.

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat je de Behringer C1U Hebt geselecteerd als microfoon?
Zo nee dat doe je zo
1. Druk met de linker kant van je muis op het icoontje Luidsprekers/hoofdtelefoon
2. Selecteer afspeelapparaten
3. Ga naar Opnemen
4. Druk met je rechter muisklik op je microfoon en druk dan op Inschakelen
Hopelijk helpt dit! Anders kan je altijd nog een andere USB- poort gebruiken
Groetjes Thom
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Thom,
Ja ik heb het zo ingesteld, en ik heb ook al andere USB poorten geprobeerd, alleen het werkt niet. Hopen op iemand anders die er een oplossing voor heeft
Groetjes Remco
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ledje op microfoon brand wel?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een condensator microfoon met ingebouwd fantoomvoeding (via USB) en A/D converter (geluidskaart). Als voeding via de USB echter onvoldoende is kan het zijn dat de microfoon niet goed werkt.
Ook mijn voorkeur gaat uit naar GEEN USB! Maar ja, mensen kiezen voor gemak. :)