Ik zoek een mp3 speler met uitbereidbaar geheugen tot 16gb zonder scherm zo goedkoop mogelijk?

ik zoek een zo goedkoop mogelijke mp3 speler waar een micro sd kaart van 16gb in kan. het hoeft geen schermpje te hebben. het liefst rond de 30/40 euro, het kan ook een micro sd reader zijn maar ook hier kan ik niks van vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt ga ik bestellen

Antwoorden (1)

De enige mp3 speler die wij op de markt hebben kunnen vinden is een mp3 speler voor sport met mogelijkheid voor een uitneembare micro sd kaart tot 8Gb

Voor zover ons bekend is er ook geen mp3 speler met grotere capaciteit op de markt. Prijs bij ons is inclusief verzendkosten