Is een stereoketen van het merk Marantz een goede keuze ?

Is Marantz dan zo veel beter dan andere merken? Want ik vindt het nogal dure toestellen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

In principe bestaan er tegenwoordig geen slechte merken meer. Het gaat erom waaraan jou stereoketen moet voldoen. Waarschijnlijk heb je al iets op het oog van Marantz dus weet je wat je hebben wilt.
Het merk Marantz is al ruim 50 jaar bekend in Europa. De eerste 10 jaar had het problemen om te concurreren tegen de grote namen die er toen al waren. Nadat Fodor de grote importeur in Nederland werd is daar snel verandering in gekomen. Je zou kunnen zeggen dat Marantz sinds begin jaren 80 een merk is van goed kwaliteit, mooie vormgeving (die door de jaren heen maar weinig veranderd is) en dat alles voor een redelijke prijs.
Marantz is dus een goede keuze, maar je kunt altijd beter kopen (en minder).