kent iemand een bedrijf dat jack kabels aanpast zoals knippen en solderen?

ik heb een numark red wave maar de originele kabel is te lang en de plek waar je hem inplugt is niet normaal daarom kan ik geen normale jack kabel gebruiken ik dacht misschien kan je de originele kabel bij knippen en dan weer solderen.
kent iemand misschien een bedrijf of persoon die dit kan of wil doen?
ps het liefst rond haarlem en omstreken of noordholland.
alvast bedankt
groetjes thomas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Zo een beetje alle licht en geluidsverhuur bedrijven doen dat dus even zoeken in de gouden gids en bellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja waarom niet beetje bedrijf heeft gewoon losse kabel en stekkers liggen kunnen ze zo maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals Deaal al vertelde, dit kan gewoon door een bedrijfje worden gedaan en ook een handig iemand die kan solderen. De kabel wordt aan de kant van de jackplug afgeknipt en ingekort, dus niet aan de kant van je koptelefoon.
Daarna wordt er een nieuwe plug aangesoldeerd. Geen probleem dus.