wat is een pioneer cdj 1000 mk1 nog waard?

Nou ik wil dus mijn set gaan uitbreiden en ik kan dus 2 stuks cdj 1000 mk1 aankomen maar wat zijn deze nou eigenlijk nog waar ik heb namelijk het gevoel dat ze niet zoveel waard zijn als de koper er voor wil

gr. rob

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan uit welk jaar hij komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou het probleem is dus dat eraar eentje staat op marktplaats en op internet zijn alle datums van 2/3 jaar geleden daarom stel ik deze vraag juist hier

Het beste antwoord

Nieuw kostte het apparaat volgens mij rond de 1000 euro toen het uitkwam.
In 2010 zag ik het desbetreffende apparaat te koop staan tussen de 350 en 500 euro per stuk, het is nu alweer 2013. dus max. 250 per stuk. Wel een MMC kaartje erbij kopen/vragen, anders kans op bufferen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allemaal bedankt voor het antwoord ik weet genoeg. ook bedankt over de info met dat mmc kaartje ;) gr rob