Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn ergens mijn eigen App maken??

Ik heb wel eens een game die ik graag speel op mijn mobiel (zonder Android ofzo), en het lijkt me dus ook heel leuk om er zelf één te maken.
Kan ik dat ergens maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
492
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij handig bent met software schrijven, dan zou je vast wel een eigen App kunnen maken. Toegevoegd na 12 minuten:
nav een reactie: mocht je op zoek zijn naar een website waar je wat termen in tikt en er een app uit komt rollen, dan moet ik je helaas teleurstellen, die bestaan niet. Er zijn maar enkele manieren om een "eigen app" te creëren:
1) Zelf kennis opdoen in een programmeertaal waarmee je apps kunt creëren en deze dan zelf maken.
2) Iemand inhuren die op basis van wat jij aangeeft dat de app moet kunnen deze app maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad lastig. Het duurt ook een tijdje totdat je het onder de knie hebt. Het is wel een hele goede oplossing. En jou interesses liggen blijkbaar niet bij het leren van 'vreemde' talen. Andere mensen misschien wel. Als "HelemaalNormaal" genoeg tijd en geduld heeft om dit te leren, dan moet hij dat gewoon doen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk dan op je iPhone?
Daarvoor heeft Apple een handig programmaatje in de app store.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke??

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding