Hoe komt een dj aan de beats en geluiden die hij mixt tijdens een optreden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Een DJ mixt platen van anderen, soms met een paar van hemzelf als hij ook produceert. Een producer of laptopartiest haalt zijn samples van (speciale sample)CD's , internet , drumcompters, synthesizers, software, ingezongen zang etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van speciale cd's of andere databases. laatst vond ik tussen de lp's van mijn ouders 2 platen met "150 leuke geluiden voor disc-Jockeys", die natuurlijk met enige hilariteit beluisterd zijn;). dus ik denk dat als er vroeger lp's voor waren, je als e een beetje zoekt ook wel cd's met dat soort geluiden kunt vinden.