Versterker koppelen?

Ik had al eerder een vraag gesteld maar deze vraag is anders.

kan ik 2 van deze http://www.bax-shop.nl/versterker/skytec-spl-1000eq-multifunctionele-budgetversterker/product-details.html versterkers koppelen als ik er een verbind met een CD uitgang?

als dat kan nog een volgende vraag
ik heb die 2 verboden met elkaar kan ik dan een stekker gebruiken van pc ofzo om naar de mixer te koppelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (1)

Deze versterkers hebben omschakelbare ingangen. Als je er twee wilt koppelen dan heb je tulpstekker splitters nodig zodat je het signaal dat van jouw mixer komt naar de tulp-ingangen kan verbinden. Je hebt daar 2 snoeren voor nodig met aan beide zijden 2 tulpstekkers, alsmede 2 tulp-splitters. Overigens lijkt het me tamelijk overbodig om 2 versterkers te kopen: als je per kant 1 x 8 Ohm box aansluit geeft hij 350 Watt, bij 2 x 8 Ohm parallel per kant heb je 500 Watt, dat is al vrijwel dubbel vermogen.