Wat kan je eraan doen als Beats studio aan de linkerkant (Batterijkant) Ruis op de computer geeft en niet op de telefoon?

Ik heb net beats studio, Ik doe hem zonet in mijn computer en aan de batterij kant hoor ik een soort ruisje.. Die niet weg gaat.. Op de telefoon (blackberry) heb ik dit niet. Ik heb alle kabels geprobeerd, opnieuw aanzetten van alles . Batterij eruit en in gedaan. Wie heeft raad? Moet ik anders terug ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Zit heb kabeltje er helemaal goed in ?? Ik heb het ook soms dan deed ik het kabeltje ff een beetje draaien en op het verst in de het aux ingang punt
Terug kan je niet meer op dat je hem al uit de verpakking heb gehaald dat doen ze niet vanwege hygiëne