ik heb een logitech x530 surround set, maar kan ik de kabels van de 5 boxjes verlengen met een gewone verleng kabel???

ik ben van plan een logitech X-530 surround set te kopen, bestaat uit 5 boxjes maar ik wel er ook 2 achter in de kamer kan ik die 2 verlengen met een gewone 3,5mm jack verlengkabel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ja, hoor gaat prima! Je kan er zelfs evt gewoon electriciteitssnoer ertussen knopen (minder weerstand). Die kabel weet niet dat ie een luidsprekerkabel is.