Heeft iemand ervaring met Beats By Dr Dre Solo en Urbanears Tanto?

Er is een ruim prijsverschil maar ik vind de 80's look van de Urbanears geweldig maar ik denk niet dat ze voor 40-50 euro een goede kwaliteit leveren.

Daarnaast ziet Beats By Dr Dre er enorm kwalitatief uit maar ze zijn zo groot en het design is me wat te Hip Hop-achtig.

Dilemma!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Dit zijn twee heel verschillende hoofdtelefoons. (Dre valt om je oren en Tanto op de oren.)
Kwaliteit moet je horen (uitproberen dus) als het je om de "looks" gaat... Tja over smaak valt niet te twisten.
(Populariteit zal je wel moeten betalen.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals je zegt zeg je het goed,
de beats zien er kwalitatief goed uit maar dat zijn ze niet.
Ze breken direct door aan dat metalen plaatje en slijten heel gemakkelijk.
1keer vallen en ze zijn zo goed als kapot.

De geluidskwaliteit (voor een amateur) is dan weer wel helemaal in orde! Al raden ze op alle forums andere koptelefoons aan omdat de prijs/kwaliteit van dr dre niet in orde is..

google wat rond zou ik zo zeggen (:, maar een beats zou ik niet direct meer nemen.