Hoe kan je muziek op je iPod (Touch) zetten zonder iTunes?

Ik heb laatst een nieuwe iPod gekocht, maar om hier muziek op te zetten moest ik eerst iTunes updaten. Dus ik ging dat updaten en op het laatst gaf m'n laptop (Windows Vista) een melding en draaide die alles weer terug. Als ik iTunes verwijder en opnieuw probeer te installeren krijg ik weer een foutmelding. Op m'n Blackberry heb ik al m'n muziek via tubbidy erop gezet. Is er ook zo een site voor iPod?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nee er bestaan geen sites om je muziek rechtstreeks in je ipod te laden wel kan je daar speciale apps voor downloaden waarmee je via tubiddy ook op je ipod kan zetten kijk hier voor meer informatie of om de app te downloaden http://itunes.apple.com/us/app/free-music-download-pro-downloader/id454975334?mt=8&v0=WWW-NAUS-ITSTOP100&ign-mpt=uo%3D2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan wel. Daarvoor dowload je gewoon een app. Heel simpel. Doe ik ook wel eens als ik geen zin heb om me pc aan te zetten :-p