Hoelang kan de dictafoon op de Iphone 4s opnemen

Er is nog 9gb beschikbaar en wil een intervieuw van ongeveer 3 kwartier opnemen, gaat dit lukken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
16.3K

Antwoorden (2)

dat lijkt mij wel. je kunt vast een heleboel instellen, misschien als je de allerhoogste kwaliteit selecteert dat het niet wil.. (maar met 9GB betwijfel ik dat) je zou ook even 5 minuten kunnen opnemen. als dat bestand minder dan 1000 mb is lukt het. (het zou mij verbazen als het niet zou lukken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan makkelijk