Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je Beats By Dre Studio koopt, kunnen ze dan sowieso draadloos? (zie uitleg)

Ik wil graag beats kopen, alleen weet ik niet of ze al draadloos kunnen als je ze koopt. Ik ga ze gebruiken voor mijn iPhone 3GS 8GB en iPod Classic 7th Generation. Dus kan je ze draadloos gebruiken, of moet je daar nog iets speciaals voor doen? Of moet je daar iets extra's voor kopen?
Ik hoop jullie genoeg geïnformeerd te hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
907
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat iphones bluetooth hebben, maar volgens mij kan je geen koptelefoon aansluiten via die bluetooth. Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat apple daar tegen was. Als ik jou was zou ik het voor de zekerheid even opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wtf hoe werken die draadloze dan op die iPod classic? Ipod classic doesnt have internet ??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

je kan draad loze, en met draad kopen. draad loos is wel duurder. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga die van €300,- kopen, die zijn dan niet draadloos?
Volgensmij kan je die Beats by Dre Studio niet draadloos gebruiken maar alleen maar via het draadje. Er zit namelijk bijvoorbeeld ook geen bluetooth ontvanger in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt nieuwe beats by dre ( Beats by dre Wireless ) Deze zijn draadloos, het kan tot verre afstand worden geluisterd via bluetooth,
Ze zijn nog niet op nederlandse site te koop, alleen nog maar op de officiële dus je moet even wachten als je ze wil hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zien er niet uit als studio, ze lijken op solo hd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan die Beats By Dre Wireless ook alleen maar op de officiële website krijgen. Kan jij die echte Wireless voor 100 euro regelen?
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding