Welke MP3 speler is erg fijn om mee te hardlopen?

Dus die je makkelijk aan je broek kan vastclippen.
Die een goede geluidskwaliteit heeft.
Waar je makkelijk muziek op kan zetten.
Met bediening op de MP3 om harder en zachter te zetten en nummers te shuffelen.
Koptelefoon die erbij zit is niet van belang, zijn vaak prutsdingen. Hier koop ik een andere bij, die goed blijft zitten tijdens het rennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (8)

ik heb er zelf een van philips Go Gear. gekocht voor 15 euro. shuffle mogelijk, meer dan 200 liedjes, een lock knop zodat hij in je zak niet uitgaat of andere dingen doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipod (geen touch)
Ipod nano
Ik heb ze bijde echt top spul
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de kleine ipod shuffle gaan, deze is heel klein en er zit een stevige clip op waarmee je hem aan je shirt of broek vast klemt. Ook geen gedoe met knopjes want die zitten er niet op, een nummer overslaan doe je met een knopje die aan het draadje van je oortjes zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de Ipod Nano 6e generatie, daar kan je een polsbandje voor kopen waar je de ipod nano in kan schuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerder kijken naar een headset
ik heb nu zelf de Nokia BH-505
Als je iets wat beter kwaliteit wil zou ik de Motorola s9 nemen.
Oordopjes vallen altijd uit je oren maar deze headset niet wat je ook doe.
Hij werkt via bluetooth dus je moet wel een telefoon/mp3 player met bluetooth ondersteuning ook meenemen bv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De apple iPod shuffle. Klein, goede kwaliteit, kan tegen een stootje, je kan hem vastklippen. Ideaal om mee hard te lopen. Er kan ook nog eens heel wat muziek op en je krijgt de oor telefoontjes er bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een Ipod kopen maar die zijn meestal te duur voor wat ze kunnen(vind ik) Ik zou persoonlijk voor de Sansa clip+ gaan die heeft ook een clip waarmee je hem aan je jas ofzo kan vast maken en heeft een uitbreidbaar geheugen (wat Ipods niet hebben)
Hij is bij de Mediamarkt al tekoop voor 35 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook zo'n mp3 als hierboven met de foto.
Mijn advies:
koop vooral geen apple!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want muziek daarop zetten is veel werk.
Helemaal op itunes.

Philips mp3speler
+Goedkoop
+Klein
+Makkelijk muziek op te zetten
+Goede kwaliteit van muziek
+Vaak zo'n 2 gb ( zo'n 1000 liedjes zijn dat )

Zelf heb ik een iPod touch. Ik word gek van itunes met alles. Houd het simpel.
Mijn mp3speler is heel vaak nat geworden, heel vaak gevallen. En nu is hij niet kapot. Nog steeds niet, na een lange tijd.

Succes met je keuze.

Toegevoegd na 1 minuut:
sommige mp3spelers hebben ook een clipje voor aan je broek. met die mp3 van philips kun je ook volume harder en zachter doen & shuffle instellen.