Wat zijn de beste in-ear muziekoordoppen rond de 75 euro?

Voor de iPod Touch 4g, zal puur voor muziek gebruikt worden. Voornamelijk muziek met veel bas.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Kijk eens naar sennheiser!!! Die zijn zeer goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sennheiser CX400 II, kost circa 80 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toch al een iPod Touch 4G hebt neem dan de oortjes van Apple zelf. Ze hebben ook In-ear (79 euro). Daarbij zitten er dan ook knopjes aan je oortjes om het volume te regelen en om naar het volgende nummer te gaan, zondere dat je je iPod uit je zak hoeft te halen. Linkje in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sony, zijn erg fijn, met afstandsbediening