Mijn muziek wil ik in alfabetische volgorde op mijn iPod?

Ik heb een iPod classic en daar heb ik een album met heel veel nummers iets van 300.. maar ik wil die voor het overzicht in alfabetische volgorde hebben.. in iTunes lukt dat maar na het synchroniseren staat het nog steeds door elkaar. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Maak een afspeellijst, klik op titel (zodat er een pijltje boven komt te staan, en de eerste titel met een a begint), en synchroniseer deze lijst met je ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik wil liever geen afspeellijst ik heb alles al in een album staan.. kun je daar niet dan op alfabetische volgorde selecteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dan weet ik het eigenlijk niet. Ik heb geen classic. Maar volgens mij kan het dan niet...