hoe maak je een radio kist zonder accu ik wil hem gewoon op mijn kamer en ik heb een versterker van 1000 watts kan iemand mij helpen hier mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.7K

Het beste antwoord

Je bouwt hem net hetzelfde als een kistradio met accu, alleen vervang je de accu dan door een stevige voeding die 230 V omzet in 12 V.
Het vermogen van de versterker zal wel rijkelijk overdreven zijn zoals op zoveel consumentenversterkers, speciaal om indruk te maken heeft men termen als PMPO-vermogen uitgevonden.
Een voeding met een vermogen van ongeveer 150 W is ruim voldoende om een autoradio en de booster te voeden als je hem in de kamer wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het toevoegen van een kleine accu kan het opvangen van piekvermogens trouwens wel verbeteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super goed hier kan ik me veder dankjewel