ik heb 2 home-cinema sets en wil deze koppelen aan elkaar kan dat?

zodat ik 2 keer zoveel boxen heb om muziek op af te spelen. het zijn 2 verschillende merken een wat oudere pioneer set en een wat nieuwere samsung set

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Mij lijkt het dat het niet het gewenste resultaat gaat geven. Als je ze zou willen koppelen, zou dat via de line-out van de ene en de line-in van de andere kunnen gaan, maar de muziek zal in de aangesloten set iets later klinken, zodat je een erg vervelende echo zal horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gewone line-out naar line-in geeft géén latency, het geluid wordt niet vertraagd omdat het een analoge verbinding betreft.
Het echo verhaal is onzin.