Is de ipod nano goed?

ik ben van plan de ipod nano te kopen. maar ik hoor van veel mensen dat hij snel kapot gaat. hebben jullie advies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Nee, die is niet goed, je kunt beter een mp3 speler van de Aldi kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er (misschien) vanaf welke generatie je neemt. Op wikipedia zie je vooral over de eerste generatie dat er klachten waren (scherm krast snel, oververhitting tijdens laden), verder niks over latere generaties. Als je zuinig omgaat met je apperatuur (en niet te onhandig bent) dan zal het waarschijnlijk meevallen, want Apple staat bekend om de hoge kwaliteit van hun producten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit je wel gelijk vast aan Itunes en al de ander Apple beperkingen.
Maar voor dat geld mag je verwachten dat ie wel goed is.