Beats by dr dre
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sennheiser heeft echt hele goede! Ook voor 20-30 euro heb je al goede!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Drepolli
12 jaar geleden
Hoelang gaan die van 20€ ongeveer mee, weet jij dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha dat ligt eraan hoe je ermee omgaat.
Sennheiser levert vaak wel een etuitje erbij en de kabeltjes zijn van een rubber dat niet snel in de war raakt (tenminste, dat is mijn ervaring :P)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Sennheiser oortjes heb ik ook de beste ervaring mee! Vanaf 15.- heb je ze al bij bijvoorbeeld dixons.
Skullhead heeft leuke oordoppen voor 30 euro ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk in de zin van goeie (prijs/kwaliteits verhouding€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ik heb ze ook doen het prima
Orginele Apple oortjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb bij deze shop mijn hoofdtelefoon gekocht, zeer goedkoop en snelle levering

http://www.elektrokoopjes.nl/Shop/?action=search&q=in+ear
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creativ in-ear (wit) chille bass, mooi geluid, gaan hard, vervormen niet, en mijne zijn al 2x in de wasmachine geweest en ze hebben het overleefd :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf Philips en vind ze geweldig! zijn ook nog eens goedkoop (rond de 20 euro). Heb meerdere merken gehad maar prijs/kwaliteit bij Philips toch wel het best uit persoonlijke ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Senheiser cd 300 in vergelijk met de standard van Apple een grootte verbetering. Kosten ongeveer 40 euro mooie bas mooi midden en niet te overdreef hoog.

Toegevoegd na 1 minuut:
Cd moet zijn cx, Apple auto correctie...