Ik wil mijn IPod touch zijn buitenkant vervangen (glas en achterkant die van metaal is), en de batterij wat gaat dit dan kosten?

Apple iPod touch vervangen buitenkant glas en metaal en batterij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een nieuwe, bijna even duur.

Antwoorden (3)

scherm kost al gauw 50,- batterij een tientje en metaal weet ik noet weet ook niet of dat makkelijk verkrijgbar is of je moet een 2ehandse ( kapotte ) ipod kopen voor de onderdelen... succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervangen van onderdelen van een iPod vallen erg duur uit. Ik wou ooit het scherm van mijn iPod laten vervangen omdat er een barst in zat, dit kostte €20,- meer dan een nieuwe iPod. Ik raad je aan om een nieuwe iPod te kopen of op marktplaats een tweede hands te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je goed zoekt op internet, heb ik gevonden dat je scherm kan laten vervangen voor 10 euro bij een onafhankelijk bedrijf maar ik ben de site kwijtgeraakt:( sorry, de achterkant zou ik niet laten vervangen als ik jouw was want als je daar gevoon een hoesje overheen doet dan zie je er niks meer van