waar kan je een goed(koop) draadloos hoofdtelefoon kopen?

de vraag is eigenlijk vrij simpel... ik ben al even aan het rond neuzen geweest.. en ben tot heden nog geen stap verder gekomen...
ok nou wil niet altijd zeggen dat reviews altijd willen kloppen maar vaak ga ik toch van de reviews uit omdat het toch een ervaring is van de gebruiker...

de vraag luid..

ik ben opzoek naar een goed/goedkoop draadloos koptelefoon.
waar kan ik die het het beste aanschaffen? (voor het gemak een online winkel)

Toegevoegd na 1 minuut:
even ter duidelijkheid... hij moet niet alleen goedkoop zijn maar ook GOED! Goedkoop kan soms weleens duurkoop zijn... ;)

Toegevoegd na 13 uur:
ik was nog vergeten mijn eisen erbij te zetten...

Mijn eisen zijn.
Er moet een station zijn waar ik hem kan opladen, gelieve eentje met een standaard waar je de koptelefoon in/op zet..
het lekkerst zou zijn dat hij over mijn oren valt...
Gelieve ook niet dat mensen mee kunnen luisteren (hoewel dit niet echt prioriteit is)

Ik ga hem gebruiken voor bij het kijken van films, bij de tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

er zijn tientallen goede koptelefoons, welke het beste voor je is moet je zelf uitproberen.

deze site heeft veel audio apparatuur: BAXshop.nl
en natuurlijk welbekende Bol.com

Toegevoegd na 16 uur:
AKG heeft een paar leuke modellen die aan je eisen voldoen, het is gelijk ook een goed merk.
ik dacht eerst dat je gewoon stereo bluetooth zocht namelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is goedkoop? Deze wordt in iedergeval als goed bestempeld. Sony MDR-RF810RK. Kost rond de 50 euro met verzending.

Toegevoegd na 23 uur:
http://tweakers.net/pricewatch/250968/sennheiser-rs-170-%28zilver-zwart%29.html#tab:info

Deze beter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze viel volgens mij niet over de oren, en heeft geen station waar je hem op/in kan zetten...