Ik heb m'n iPod Touch 4G laten vallen en nu is de voorkant gebroken. Is nou het glas gebroken of het lcdscherm? foto: http://tinyurl.com/3crcktv

Ik heb van de week m'n iPod Touch 4G laten vallen en nu is de voorkant gebroken. Is nou het glas gebroken of het lcdscherm? Er zit zo'n beschermingssticker op de voorkant dus ik kan de breuk sowieso niet voelen. M'n iPod doet het gewoon nog, alsof er niets aan de hand is, ondanks dat er natuurlijk een scheur in de voorkant zit. Hopelijk zien jullie aan de foto:
http://tinyurl.com/3crcktv
of nou het LCDscherm zelf, of het glas is gebroken... Ik zelf zie het namelijk niet maar het is belangrijk i.v.m. de reparatiekosten. (Alleen het glas veel goedkoper om te vervangen dan je hele lcdscherm.)

Alvast bedankt voor jullie moeite en antwoorden!

mvg,

Matthijs357

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet opletten want de 4g model heeft een gekoppeld lcd dat aan hat glas vastzit.. Dus als je enkel de digitizer (glas) zou willen kopen, ben je je geld kwijt, want daar kun je niets mee..

Het beste antwoord

Als de lcd gebroken was dan zou die het niet meer doen, en ja dus je hebt geluk je glas is gebroken...

Toegevoegd na 1 minuut:
ow nee je hebt pech maar geluk bij een ongeluk =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Kijk, aan zo'n antwoord heb ik wat!

Andere antwoorden (6)

Een jongen uit mijn klas heeft dat ook en bij jou ipod is (net zo als die jongen uit mijn klas) het scherm gebroken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, scherm snap ik... Maar of het nou het glas is of het LCDscherm dat kapot is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval bedankt voor je antwoord Kim1231!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kim eijpe?????????
Het glas zo te zien dit komt vaak voor iPhone 4 is hier ook zo gevoelig voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt!
Ik heb het zelf ook gehad met mijn iPod 3G.. Omdat de waarde van mijn 3G niet zoveel meer was heb ik een nieuwe iPod 4G aangeschaft. Als je hem verzekerd hebt dan ben je denk ik niets kwijt maar als je toch zou moeten betalen ben je snel tussen de €70 à €80 kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het het glas dat 'kapot' is
Ik heb zelf mijn iphone 4 scherm vervangen met spullen van deze site:

http://www.brapa.com/Apple-iPod-touch-4G

Eerst had ik dus alleen de touchscreen met glas gekocht, totdat ik er dus achter kwam dat je de LCD er niet heel vanaf krijgt, zelfs met verhitten is het heel lastig, dus uiteindelijk alsnog de LCD erbij moeten bestellen...

Het is geen makkelijk klusje, instructies via youtube gehaald en let op er zitten verschillende maten schroeven in.

Maar om antwoord te geven, alleen het glas is stuk, dus je LCD is nog heel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Digitizer(touchscreen), glas en LCD zitten dus aan elkaar gelijmd. Ikzelf heb gewoon de LCD erin gedaan en de Digitizer+glas erop gezet, dus zelf niks zitten lijmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn schermpje 4g was ook gebroken
Ga naar www.isn.nl
Dat is een reparatie servers
Daar moet je een formelier invullen en op sturen
Het kost 120 euro maar ik had hem
Aangetekend verzekerd opgestuurd
Dus ong150€

De precieze uitleg staat op die site
Suc6

Toegevoegd na 2 uur:
sorry je moet niet naar isn.nl gaan maar naar
www.ipod-reparatie.nl
daar boven staat isn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee sorry de site is www.ipod-reparatie.nl
Daar staat isn
je glas is gebroken,
ik had met mijn oudere ipod het LCDscherm kapot laten vallen en dat sag er echt heeeeel anders uit xD.
suc6 met je ipod ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
je glas is gebroken,
ik had met mijn oudere ipod het LCDscherm kapot laten vallen en dat zag er echt heeeeel anders uit xD.
suc6 met je ipod ;)