Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik t schermslot van mn ipod af? Per ongeluk ingesteld en weet de code dus niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel ik ga het vanmiddag proberen / doen!!
enne die - heb je niet van mij hoor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat je een probleem hebt tenzij je het via itunes terug naar fabrieksinstellingen kan zetten. Heb je al geprobeerd te blokkeren door aantal keer wachtwoorden te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
No problem. Je iPod aansluiten op iTunes en hij gaat van het schermslot af!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan dus met Itunes,als je op de naam van je ipod klikt staat er een hokje en daar staat in:herstellen,je hele ipod wordt dan wel leeg gemaakt,ook alle instellingen.

Je kunt ook je bestanden houden door je wachtwoord gewoon weg te halen.

Sluit je Ipod aan op je computer en dan open je de verkenner. Zorg dat je de onzichtbare bestanden zichtbaar hebt staan in Windows Vista of XP. Ga in je verkenner naar de map iPod_control op je iPod en vervolgens naar Device. Normaal zie je daar een bestand met de naam _locked. Hernoem dit bestand naar _unlocked en verwijder je iPod veilig uit je computer. Nu heb je normaal geen wachtwoord meer op je iPod staan en behoud je gewoon je muziek enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding