wat heb je precies nodig om dj te worden

ik ben 12 en ik moet over een half jaar een eind feest draaien maar ik heb nog geen apparatuur.

Toegevoegd na 8 minuten:
ik wil de kosten een beetje laag houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (12)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huur apparatuur van een dj bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een draaitafel, boxen, een computer met muziek en lampen.
Pioneer is een goed merk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mix paneel versterker echo apparaat radio cd platen speler enzz en de magic hands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk apparatuur en het belangrijkste, ervaring!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritme gevoel komt ook van pas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het voor 1 keerte is, gewoon ff kijken waar je apparatuur kan huren. als je dj wil worden zou ik eens naar www.bax-shop.nl gaan. btw als je begint met pioneer ben je gek of heb je geld te veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euhmz ik denk muziek weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel geld, muziek (geen gedownloade muziek!!), gevoel voor ritme, snelle vingers en waarschijnlijk een vergunning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alles wat hier boven staat vermeld heb je nodig om Dj te worden , ik ben Dj geworden op 8 mnd tijd , veel oefenen is een must , wil je thuis leren en voor niet veel geld raad ik je traktor aan daar krijg je een cd met een virtueel mix programma en wat je nog nodig hebt is muziek en een pc die 't aan kan .

Hier zijn een paar van mijn mixen > www.soundcloud.com/corsicanmob

Have Fun !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Traktor of Virtual DJ installeren op je laptop en een midi controller kopen op bv. Bax Shop. Een externe geluidskaart is ook een must! De boxen en versterker zou ik huren.