Kan iemand mij meer vertellen over dit stuk (fossiel) uit de rode zee?

We hebben dit stuk gevonden na het snorkelen en vroegens ons af wat dit is?

Picture for question
een jaar geleden
in: Zeedieren
1.9K
TurfGraver
een jaar geleden
Stuk schild van een inktvis.
Geen fossiel.
tinus1969
een jaar geleden
Foto is niet erg duidelijk door het plastic - wellicht eerst uitpakken?
Rvdbulk
een jaar geleden
Ik dacht ook al een schild van een inktvis maar dat wist ik niet zeker
SimonV
een jaar geleden
Ik heb geen enkele afbeelding van een schild kunnen vinden die er ook maar enigszins op lijkt.
https://waarnemingen.be/species/20907/photos/?
Rvdbulk
een jaar geleden
Wat zou het dan kunnen zijn?
Z512099
een jaar geleden
Eerder de kern van een inktvisschild.

Geef als eerste antwoord