Waar slapen blauwe reigers?

7 maanden geleden
in: Vogels
1K
ronron1212
7 maanden geleden
Reigers slapen in het broedseizoen grotendeels in de kolonie, op of bij de nesten. Vaak gaan reigers 's avonds nog op foerageertocht, een gunstige tijd om nog een visje te verschalken. Na hun avondmaal gaan ze, in het donker, slapen in (hoge) bomen. Na het broedseizoen komen ze ook wel bij elkaar op speciale slaapplaatsen, buiten de kolonies.
Utrecht
7 maanden geleden
Hier: https://www.logementdeblauwereiger.be

Antwoorden (1)

Vaak gaan reigers 's avonds nog op foerageertocht, een gunstige tijd om nog een visje te verschalken. Na hun avondmaal gaan ze, in het donker, slapen in (hoge) bomen.
7 maanden geleden