Ik heb 2 aga's en wil graag een nestje maar er gebeurt niks hoe kan ik een zetje geven?

Het is een koppel agapornissen van 1 en ik heb ze sinds februari maar ze hebben niet eens gepaard wat kan ik doen om wat meer romantiek toe te voegen ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vogels
1.7K
Amadea
4 jaar geleden
Is het wel zeker dat het een mannetje en een vrouwtje zijn? Zo niet, dan kan je lang wachten...

Antwoorden (1)

Kromsnavels zijn heel kritisch als het op een partner aankomt. Niet iedere kromsnavel neemt genoegen met de partner die jij erbij zet. Soms moet je een andere combinatie maken om ze tot broeden te krijgen. Binnen een vogelvereniging zou je onderling kunnen ruilen voor meer succes. Wel moet je nu zeker weten dat de omgeving goed is, de luchtvochtigheid en temperatuur meewerkt. enzovoort. Als daar wat aan mankeert kan broedsheid ook uitblijven.