Welke vogel kan je op je slaapkamer houden dus hij moet weinig geluid maken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Vogels
3.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vogels hebben heel veel aandacht nodig. Meerdere keren per dag en elke dag. Ook moeten ze los kunnen vliegen en goed verzorgd worden. Bijna alle vogels maken veel geluid. Een koppeltje zal al minder herrie maken en zal ook minder verveeld zijn.
Overdag moeten ze aandacht, avonds ook. Als je op vakantie gaat ook. Als je ziek bent of gaat stappen ook. Veel rommel, veertjes, vliesjes van zaden, stof, etc. Je moet je kamer dus echt goed schoonhouden.
Het is niet niks vogels houden dus denk er maar even goed over na.
Antoni
5 jaar geleden
Al die rommel, veertjes, vliesjes van zaden, stof, etc. lijken mij hoe dan ook heel ongezond in een slaapkamer. Ik zou er helemaal van afzien een vogel(kooi) in de slaapkamer neer te zetten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
plus inderdaaad ze maken echt een verschrikkelijke rotzooi dat had ik zelf onderschat... heb nu net gestofzuigd en er ligt alweer van alles naast

Antwoorden (1)

geen één.
Vogels maken nu eenmaal geluid daar zijn het vogels voor.
bovendien raad ik je af een vogel op je slaapkamer neer te zetten tenzij je heel de dag daar bent . ik heb zelf vogels en ze zijn altijd heel blij als je er bent dus naar mijn mening is het zielig om een vogel alleen op een kamer neer te zetten heel de dag neem er dan op zijn minst twee.. maar als op antwoord van de vraag kun je beter een vissenkom op je kamer zetten ook leuk om naar te kijken
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bamibal
5 jaar geleden
Als je bezorgd bent om het welzijn van de vogels, zou je dat ook moeten zijn als het gaat om vissen. Een vissenkom is geen geschikte huisvesting voor vissen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
sorry niet over nagedacht hoe ik het opschreef;) ik heb ooit een aquarium van 60 liter voor vijf guppies omdat ik een kom zielig vond dus ook bij vissen denk ik aan hun welzijn;)