Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zit er onder mijn tuinhuisje?

Sinds enkele dagen zie ik buiten mijn tuinhuisje een enorm rattengat (wel 10 cm doorsnee) Binnen liggen er twee enorme hopen aarde (zie foto)
Gaat het hier om een rat, bunzing of marter??

Picture for question
een jaar geleden
2.2K
Antoni
een jaar geleden
@Glasaal2022, ik zou erg verbaasd zijn als iemand op basis van een hoop aarde kan aangeven welk dier dit heeft veroorzaakt. Ik ben benieuwd naar het antwoord op je vraag, en vooral naar de onderbouwing daarvan! Ben benieuwd of iemand dat kan geven! Het lijkt mij overigens handiger er een camera te plaatsen: dan krijg je waarschijnlijk een betrouwbaarder 'bewijs' dan een suggestie in een antwoord.
Glasaal2022
een jaar geleden
Camera inmiddels opgehangen. 8 bolletjes pindakaas met gips neergelegd, waren na 1 nacht alle 8 verdwenen....
Z512099
een jaar geleden
@ Glasaal2022, welk dier is het nu ?
Glasaal2022
een jaar geleden
Verkeerde camera gebruikt, werkt alleen met wifi en dat heb ik niet op de tuin. Denk dat het een rat is, 8 bolletjes pindakaas met gips (in een 1 op 1 verhouding) waren na 1 nacht verdwenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ratten kunnen actief zijn.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding