Kan iemand mij vertellen of deze spinnen nog leven?

Ik heb een nieuw huis gekocht en de kelder zit vol met spinnen die aan het plafond hangen, ze zien er vreemd uit, heel wit, alsof ze in een cocoon zitten maar toch niet. Ze bewegen niet en zien er dood uit, maar misschien hangen ze in slaap ofzo en komen ze binnenkort uit die cocoon? Ik heb foto's bijgevoegd om het wat duidelijker te maken.. Je ziet daar de spin in wit en haar schaduw

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
kannibalisme :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hoezo?
TurfGraver
6 jaar geleden
Nee hoor. Deze is gewoon dood en beschimmeld. ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gelukkig maar! bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
misschien gaat hij bewegen als u er in prikt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Is dit gevaarlijk? Wij hebben hetzelfde probleem. Heb reeds de huisbaas verteld dat zijn muur vol schimmel zit hij weigert er iets aan te doen

Antwoorden (1)

nee, die spinnen zijn dood. ze zijn wit geworden door een schimmel
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kent u toevallig de naam van deze schimmel / bacterie?