Waar zijn deze uitwerpselen van ??

Ik heb sind een paar dagen een enorme stank in de schuur (net of je het nachtverblijf van een dierentuin binnen loopt) nu heb ik hetplafon losgehaald en tussen de golfplaten en gipsplaten zit isolatie, deze was kapot en deze uitwerpselen (als op de foto) kwamen naar onderen vallen.
Als ik voortijd op het plafon tikte kon je iets (op nagels) weg horen lopen en ik zelf zat aan ratten te denken alleen kloppen de uitwerpslen volgens mij niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.1K
paulus811
6 jaar geleden
Kan het een marter zijn? Gebruik de gv app dus zie geen poepfoto.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zou het een zwarte rat (Engels: roof rat) kunnen zijn? De uitwerpselen zien er anders uit dan van andere ratten. http://animalia-life.club/other/mouse-poop-vs-squirrel-poop.html
fremar
6 jaar geleden
http://www.desteenmarterverjagen.com/steenmarter/steenmarter-ontlasting-herkennen/ http://foekedijkstra.nl/wordpress/?page_id=513

Het beste antwoord

Dat zijn de uitwerpselen van een marter.

Toegevoegd na 55 minuten:
Omdat het moeilijk is te bepalen of deze uitwerpselen van een boommarter of steenmarter is kun je de uitwerpselen uitspoelen met water of er skeletjes in zitten of hoofdzakelijk vruchtpitten.
Maar dat wil nog niets zeggen omdat een marter in een boom niet per definitie een boommarter is en een marter in een huis niet altijd een steenmarter!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Je schrijft marter maar geeft een link over steenmarter. Welk dier is het nou?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
Iedere marter draait dezelfde drol, op de foto is dat niet te zien van welke.
Daar kun je alleen achter komen door hem op te lossen in water om te zien wat er in zit, vandaar dat ik zei marter.