Heb ik bedwantsen?

Laatste paar dagen krijg ik veel ‘muggenbulten’, maar ik heb geen enkele keer een mug gehoord of gezien. Meestal hoor ik wel gezoem of zie ik iets op de muur. Maar deze keer niks. Ik krijg elke dag steeds meer bultjes en het is heel irritant. Laatst zocht ik op internet op wat het zou kunnen zijn en er stond dat het bedwantsen zou kunnen zijn. Ik was laatst ook in een hotel gaan slapen. Ik ben daarna goed gaan opletten en ik heb vandaag paar dingen gevonden. Maar ik weet niet precies of dit tekens van bedwantsen zijn, want ze lijken niet helemaal op de foto’s op internet. Kan iemand mij helpen? (Het ‘bloed’ lijkt niet echt op bloed. Het is een beetje bruin oranje)

Picture for question
8 maanden geleden
in: Insecten
2.8K

Antwoorden (1)

Stel, je bent inderdaad gebeten door bedwantsen die je uit het hotel hebt meegenomen dan is het aannemelijk dat je in het hotel zelf ook al gebeten zou zijn door die bedwantsen niet? Kan je je herinneren dat je in het hotel last had van die jeukende bultjes? Bedwansten bijten lopen een eindje en bijten nog eens, dat zorgt voor een patroon van beten, dat anders is dan muggebulten. Ik heb een videolink toegevoegd, vanaf 1:13 min in het filmpje zie je voorbeelden van bedwants bijt patronen , wellicht herken je er iets in of juist niet.
Stel nu dat je bedwantsen mee naar huis hebt genomen, hoe vind je daar bewijs van? Kijk daarvoor eerst op google met "hoe check ik op bedwantsen" en daarna loop je naar je bed , til je hoeslaken eraf en loop de naadjes rond je matras na, schuilt daar een verzameling aan zwarte stippen? of zelfs levende bedwantsen? zie je daar vervellings- schilletjes liggen? en gebruik de tips die je op google treft. Ik gok dat je geen bedwantsen hebt, aangezien je die jeuk in het hotel al beleefd zou hebben, maar je weet het nooit zeker natuurlijk.
7 maanden geleden