Wat voor soort insect zit er op mijn tuinkussen?

Ik ben een week niet thuis geweest en heb mijn tuinstoel op het balkon laten liggen, nu zitten er allemaal kleine beestjes op (zie video: https://streamable.com/yqkqd3). Ik kan ze er vrij makkelijk afvegen, maar is het kussen daarna nog gewoon te gebruiken? Moet ik het wassen of helemaal wegdoen? Alvast bedankt!

11 maanden geleden
in: Insecten
1.8K
Pieterke
11 maanden geleden
Als het in je wasmachine past zou ik dat eerst proberen. Kijk wel even naar de temperatuur waar op het gewassen kan worden.
Amadea
11 maanden geleden
Is het mogelijk er een ingezoomde foto van te maken? Op dat bibberfilmpje (waar het ernaar kijken mij duizelig maakt) is zo goed als niks te zien...
gast173073
11 maanden geleden
Helaas heb ik meerdere pogingen gedaan om een ingezoomde foto te maken, maar mijn camera focust niet goed op de insecten omdat ze zo klein zijn. Vandaar dat ik een video heb gemaakt waar ik heb geprobeerd in te zoomen op de insecten.
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden
Ik zou het goed uitkloppen en kijken of er nog leven in zit, zo niet, daarna een dagje de vriezer in als je de mogelijkheid hebt.

Geef als eerste antwoord